Den har nogle år på bagen. Den er blevet lagt op da jeg var mindre, da GUCCI laver store størrelser selvom den er str. XS. Der er også et meget lille hul i kraven, som kan syes. Ellers har jeg bare været mega glad for den. Kom med nogle bud, hvis du synes prisen er for høj.