Ook te koop in lichtblauw.
Merk Odd&even, maat xl.
Strijken is niet mijn hobby en ik ben geen fotograaf! Hopelijk kan je daar doorheen kijken maar alle kleding is schoon en komt uit een huisdier-en rookvrij huis. Als je vragen hebt dan hoor ik het graag.
Check ook andere advertenties, misschien kan je nog wat combineren voor bundelkorting.