Verzendlabel niet ontvangen

Zodra je op Verzendlabel aanmaken klikt, wordt het label meteen aangemaakt. Zodra het verzendlabel is aangemaakt, kun je het downloaden via je e-mail of de chat.

Als je het verzendlabel niet ontvangt:

  • Probeer het verzendlabel te downloaden via je e-mail als via de chat.
  • Kijk of je het juiste e-mailadres hebt opgegeven in je profielinstellingen. Zo niet, wijzig dan je e-mailadres.
  • Controleer je Spam of ongewenste e-mail, of zoek naar een e-mail van [email protected]
  • Download het verzendlabel met een ander apparaat (bijvoorbeeld een computer of smartphone).
  • Wacht een paar uur en probeer het dan opnieuw.

Lukt het nog steeds niet?

Het verzendlabel wordt mogelijk niet aangemaakt als het door de koper gekozen Mondial Relay- of Relais Colis-afhaalpunt tijdelijk gesloten is. 

Als je het label na een paar uur of dagen nog steeds niet kunt downloaden, kun je de bestelling annuleren. Informeer de koper hierover om automatische negatieve feedback te voorkomen. Upload het artikel vervolgens opnieuw op Vinted. De koper kan het artikel nu opnieuw kopen en een ander afhaalpunt kiezen.

Goed om te weten:

  • Verstuur het artikel niet zonder een Vinted-verzendlabel. Als je dat wel doet, kan de bestelling worden geannuleerd en ontvang je automatische negatieve feedback.
Heb je iets aan dit antwoord gehad? of
Neem contact met ons op