Je pakket volgen

Zo volg je je pakket:

  1. Ga naar de chat met de koper of verkoper
  2. Klik Pakket volgen

Hier vind je alle trackinginformatie. Als je op de link klikt, word je naar de website van de pakketdienst geleid. Je kunt het trackingnummer ook kopiëren, als je het wilt delen.

Let op
Het updaten van de trackinginformatie op Vinted kan tot 48 uur duren.
Problemen met het volgen van je pakket

Ik heb hulp nodig met een bestelling

Ga naar de beginpagina van onze Helpdesk, en klik op de bestelling waar je hulp bij nodig hebt. Hier zie je alle oplossingen die passen bij de status van je bestelling, en opties om contact met ons op te nemen.

Het pakket is bezorgd, maar de status wordt niet bijgewerkt

Klik op ‘Markeren als ontvangen’ in de chat.

De bestelling is bezorgd, maar ik heb het niet ontvangen

Klik op Ik heb een probleem. Doe dit binnen 2 dagen nadat je bestelling als ‘Afgeleverd’ is gemarkeerd. Selecteer vervolgens het probleem en krijg verdere instructies om het op te lossen.

Goed om te weten
  • Alleen artikelen die zijn gekocht via de knop ‘Kopen’ kunnen worden gevolgd op Vinted. Ook moet het pakket verzonden zijn op de manier die uitgelegd is in de instructies die je via de app hebt ontvangen.
  • Pakketten die via een aangepaste verzending zijn verzonden, kunnen niet worden gevolgd op Vinted. Degene die het pakket heeft verzonden is verantwoordelijk voor het doorgeven van het trackingnummer, of het verstrekken van andere updates.