Problemen met je bestellingen vanwege COVID-19 in Nederland

In deze bijzondere tijden staat veiligheid voor ons voorop. Ondertussen proberen we de gang van zaken toch zo simpel mogelijk te houden.

Volg onderstaande oplossingen als je verzendproblemen hebt. Zo komen je bestellingen én betalingen zo goed en snel mogelijk aan.

Je betalingen zijn veilig

Ben je een koper en is je bestelling gepauzeerd omdat er verzendproblemen zijn? Geen zorgen. Onze betalingsdienstaanbieder bewaart je betaling veilig.

Ben je een verkoper? Dan wordt de betaling van je koper veilig bewaard. Je kunt de betaling in je Vinted Portemonnee vinden onder ‘saldo in behandeling’. Zodra de bestelling is voltooid, wordt je betaling vrijgegeven.

Problemen met verzendingen en mogelijke oplossingen

Kun je je pakket niet verzenden of niet ophalen? Dan vind je hieronder mogelijk een oplossing:







Weet je niet zeker of je momenteel wilt kopen en verkopen?

Natuurlijk is het helemaal je eigen keuze of je momenteel wilt kopen en/of verkopen. Dit zijn de opties waar je uit kunt kiezen:

We houden je op de hoogte

We volgen de situatie op de voet, en we blijven voortdurend zoeken naar nieuwe manieren om je Vinted-ervaring in deze hectische tijden zo veilig en gebruiksvriendelijk mogelijk te maken.

Volg onze updates op deze pagina en ons Infobord.

We hopen echt dat de huidige onderbrekingen bij de pakketdiensten tijdelijk zijn en dat de situatie snel terug normaliseert. Blijf veilig!

Heb je iets aan dit antwoord gehad? of
Neem contact met ons op